 |
- Gra "Milton's Miraculous MasterMind" to gra logiczna rozwijającą inteligencję.
- W konkursie mogą brać udział uczniowie w dwóch kategoriach wiekowych:
- I - VI Szkoła Podstawowa Sportowa
- I - III Gimnazjum Sportowe
- Zasady gry:
- Otwieramy grę - 
- your name - wpisujemy swoje imię lub pseudonim.
- Start - naciskamy przycisk.
- licznik punktów zaczyna działać.
- w miejsce obok zielonej strzałki układamy 4 kolorowe kółeczka (kod koloru).
- Guess - po ułożeniu naciskamy przycisk, który sprawdza nasz kod.
- komputer analizuje wprowadzony kod i podaje informację o jego zgodności ze swoim kodem za pomocą białych i czerwonych pionów. Biały pion oznacza, iż kolor w kodzie gracza zgadza się z kolorem w kodzie komputera, jednakże jest na złej pozycji. Czerwony pion oznacza, iż w kodzie gracza i komputera na tej samej pozycji występuje ten sam kolor.
- gra kończy się, gdy odgadniemy kod komputera otrzymując cztery czerwone piony.
- Udział w konkursie odbywa się w szkolej pracowni internetowej.
- Wynik zgłaszamy nauczycielowi.
- Zakończenie konkursu - 21 czerwca 2007 roku.
- Ranking punktowy będzie widoczny na stronie
|