</frame> 19822012
Zespół Szkół Sportowych  im. Olimpijczyków Śląskich w Mysłowicach
            ODŚWIEŻ STRONĘ

Ranking punktowy - 22 czerwca 2007
KATEGORIA:
Szkoła Podstawowa Sportowa
Klasy I - VI
  • 905 pkt. - Honorata Gręda - kl. VI a

KATEGORIA:
Gimnazjum Sportowe
Klasy I - III
  • 911 pkt. - Sandra Fila - kl. I a
  • 911 pkt. - Piotr Stange - kl. I a


Regulamin konkursu
"Milton's Miraculous MasterMind"

  1. Gra "Milton's Miraculous MasterMind" to gra logiczna rozwijającą inteligencję.
  2. W konkursie mogą brać udział uczniowie w dwóch kategoriach wiekowych:
    - I - VI Szkoła Podstawowa Sportowa
    - I - III Gimnazjum Sportowe
  3. Zasady gry:
    - Otwieramy grę -
    - your name - wpisujemy swoje imię lub pseudonim.
    - Start - naciskamy przycisk.
    - licznik punktów zaczyna działać.
    - w miejsce obok zielonej strzałki układamy 4 kolorowe kółeczka (kod koloru).
    - Guess - po ułożeniu naciskamy przycisk, który sprawdza nasz kod.
    - komputer analizuje wprowadzony kod i podaje informację o jego zgodności ze swoim kodem za pomocą białych i czerwonych pionów. Biały pion oznacza, iż kolor w kodzie gracza zgadza się z kolorem w kodzie komputera, jednakże jest na złej pozycji. Czerwony pion oznacza, iż w kodzie gracza i komputera na tej samej pozycji występuje ten sam kolor.
    - gra kończy się, gdy odgadniemy kod komputera otrzymując cztery czerwone piony.
  4. Udział w konkursie odbywa się w szkolej pracowni internetowej.
  5. Wynik zgłaszamy nauczycielowi.
  6. Zakończenie konkursu - 21 czerwca 2007 roku.
  7. Ranking punktowy będzie widoczny na stronie

Przykład:

           
Gracz zdobył 712 punktów za czwartym ruchem.

 


Zespół Szkół Sportowych w Mysłowicach