</frame> 19822013

4-17 maja
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
Ośrodek Wczasowy Primavera w Jastrzębiej Górze

DZIEŃ 14 (sobota)
17 maja 2014

Jedziemy do domu – pobudka, śniadanie i w drogę. Wyjeżdżamy z Jastrzębiej Góry około 9:00.
Kochani Rodzice, będziemy dzwonić z autokaru i informować Was gdzie jesteśmy.
Do zobaczenia wieczorem

DZIEŃ 13 (piątek)
16 maja 2014

To był najlepszy dzień świeciło słońce, było cieplej niż w poprzednie dni, każdy dostał nagrodę i słodycze za udział w konkursach, bawiliśmy się na placu zabaw, mogliśmy boso biegać po plaży, mogliśmy uciekać przed falami (ale panie nie pozwoliły nam wejść do morza, jedliśmy lody, wydaliśmy ostatnie pieniądze na pamiątki. Szkoda, że musimy jutro wracać do domu.

DZIEŃ 12 (czwartek)
15 maja 2014

W końcu świeci słońce szkoda tylko, że jest zimno. Bawiliśmy się na plaży – robiliśmy obrazki z kamieni, kopaliśmy dziury. Zbudowaliśmy tratwę na brzegu, ale nie udało nam się odpłynąć na głębokie wody. Po kolacji – tańce na dyskotece.

DZIEŃ 11 (środa)
14 maja 2014

Znów dzień pełen wrażeń. Zwiedzaliśmy latarnię morska w Rozewiu. Po obiedzie Neptun i Prozerpina wszystkie „szczury lądowe” poddali rozmaitym próbom i Ci którzy mężnie znieśli wszelkie katusze do braci morskiej zostali przyjęci Na plaży porywał nas zimny wiatr, wieczorem ku naszej uciesze były rozgrywki sportowe.

DZIEŃ 10 (wtorek)
13 maja 2014

Nie ma nudy, nie ma ciągle coś się dzieje. Spacery, konkursy, zabawy… a wieczorem – harce, hulanki, swawole na dyskotece

DZIEŃ 9 (poniedziałek)
12 maja 2014

Mamo ratuj!!!!!
Pani każe nam się kąpać, a my przecież jesteśmy czyści – myliśmy się wczoraj.
Dzisiaj rano byliśmy na basenie i na spacerze na plaży. Po obiedzie pojechaliśmy na wycieczkę do Władysławowa Byliśmy w Ośrodku przygotowań Olimpijskich „Cetniewo”, spacerowaliśmy Aleją Gwiazd Sportu, zwiedziliśmy Dom do góry nogami, jedliśmy gofry i... miał być jeszcze spacer do portu, ale zaczął padać deszcz Po kolacji były zajęcia plastyczno – techniczne – lepiliśmy pamiątki z masy solnej, ale ups... to miała być niespodzianka

DZIEŃ 8 (niedziela)
11 maja 2014

Zaczęliśmy dzień od warsztatu młodego Einsteina. Pan Zenek pokazywał ciekawe doświadczenia. Po obiedzie były gry i zabawy sportowe oraz spacer plażą. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece. Ciekawe co będzie jutro?

DZIEŃ 7 (sobota)
10 maja 2014

Dziś byliśmy na wycieczce w Gdyni. Odwiedziliśmy „Akwarium” – widzieliśmy ryby, żółwie i inne stworzenia morskie. Kupowaliśmy pamiątki. Eksperymentowaliśmy w Parku Naukowo – Technologicznym. Zwiedziliśmy okręt ORP Błyskawica i Muzeum Marynarki Wojennej. Mogliśmy zjeść gofry i trochę brakło nam czasu na spacer do punktu widokowego. W drodze powrotnej zaliczyliśmy drzemkę w autokarze, by mieć siłę na zabawy na boisku lub na plaży po kolacji.

DZIEŃ 6 (piątek)
9 maja 2014

Dziś zaczęliśmy dzień od sztuczek magicznych. Magik czarował, czarował, ale nas nie zaczarował czarodziejski pył magika zmyliśmy następnie w rwącej rzece w Parku Wodnym. Po obiedzie wyśpiewaliśmy trzy pierwsze miejsca na konkursie piosenki. Śpiewająco wyruszyliśmy tracić kasę na straganach z pamiątkami. Szczęśliwi spacerkiem wracaliśmy do hotelu poszukując morskich skarbów. Po kolacji było najlepsze – rozgrywki sportowe. Ograliśmy wszystkich. Teraz idziemy spać, bo jutro jedziemy do Gdyni.

DZIEŃ 5 (czwartek)
8 maja 2014

Dziś byliśmy na całodniowej wycieczce na Helu. Moc atrakcji
Na początek Wieża Sterowaniem Ogniem. Widzieliśmy karmienie fok, jedliśmy gofry (mniam, mniam), płynęliśmy statkiem jak w piosence – Płynie łódź moja wzburzonym morzem..., przespacerowaliśmy się do latarni morskiej. W Juracie spacerowaliśmy po molo, a w Jastarni zwiedzaliśmy muzeum Pod Strzechą, gdzie pan przewodnik bardzo ciekawie opowiadał.

DZIEŃ 4 (środa)
7 maja 2014

Dziś dużo odpoczywaliśmy.
Rano angielski – IIIb.
Słuchaliśmy legend rozewskich. Śpiewaliśmy szanty. Uczyliśmy się jak udzielać pierwszej pomocy.
Byliśmy na plaży i co najważniejsze poszliśmy kupować pamiątki.

DZIEŃ 3 (wtorek)
6 maja 2014

Mamo, Tato, cała rodzino!!! Jest super nie ma czasu na nudę.
Poszliśmy dziś rano do pracowni bursztynu. Bardzo ciekawie pan opowiadał. Oczywiście kupiliśmy pamiątki. Po obiedzie była cisza, bo musieliśmy odpocząć. Później na plaży budowaliśmy rzeźby z piasku. Był też konkurs rysunkowy. Po kolacji piekliśmy kiełbaski na ognisku. Z podwórka wygonił nas zimny wiatr i deszcz, więc udaliśmy się na salę na zabawy i gry ruchowe.
Ciekawe co będziemy robić jutro?

DZIEŃ 2 (poniedziałek)
5 maja 2014

Dzień pełen wrażeń nie ma czasu posiedzieć spokojnie w pokoju. Panie ciągle coś nam organizują, ledwo zdążyliśmy się rozpakować, poszliśmy na basen, potem angielski (dziś IIIa), zabawy na placu zabaw – rozgrywki sportowe i tor przeszkód na czas. Po obiedzie dłuuuugi spacer brzegiem morza do miasta, i tam najlepsze… kupowaliśmy pamiątki!!!! Wracaliśmy oczywiście plażą. A wieczorem dyskoteka, ale tylko dla grzecznych.
Nie bardzo możemy się wyspać, bo śniadanie o 8:00, pyszny obiad mamy o 13:00, a kolacja o 18:00.
Przesyłamy uściski i pozdrowienia dla wszystkich – Trzecioklasiści

DZIEŃ 1 (niedziela)
4 maja 2014

Zbiórka 6:20 (ups - prawie środek nocy); pakujemy się do autokaru i w drogę..., ale - Mamo, Tato, Siostro, Bracie, Babciu, Dziadku, Ciociu, Wujku …. !!!!

♫ Nie płacz, kiedy odjadę,
Sercem będę przy Tobie.
Za dwa tygodnie wrócę,
I smutki Wasze skrócę. ♫

Dojechaliśmy do Jastrzębiej Góry cało, zdrowo i szczęśliwie tuż przed 17:00. Zostawiliśmy bagaże w pokojach, zjedliśmy kolację i poszliśmy na plażę przywitać się morzem.