</frame>
Lekkoatletyka   Tenis stołowy   Szachy  Judo   Piłka nożna    ODŚWIEŻ STRONĘ

SKKT znów na szlaku!
6 kwietnia 2019

Kilka dni po pierwszej wycieczce w nowym sezonie wyruszyliśmy na kolejną. Tym razem naszym celem była Dolina Kościeliska (Tatry zachodnie).
W zmiennych warunkach pogodowych dotarliśmy autokarem do Kir, skąd zielonych szlakiem po 2 godzinach marszu dotarliśmy do schroniska PTTK na Hali Ornak. Przed naszymi oczami rozpościerał cudowny widok na trzy wąwozy skalne: Niżnia,Pośrednia i Wyżnia Kościeliska Brama i trzy rozległe rozszerzenia: Polana Pisana, Stare Kościeliska, Wyżnia Kira Miętusia, gdzie podziwialiśmy kwitnące krokusy.
Po zasłużonym odpoczynku w schronisku, gdzie mogliśmy zregenerować nasze nieco nadwątlone siły, wyruszyliśmy do punktu widokowego nad Smreczyński Stawek. Do Kir wróciliśmy tym samym szlakiem, skąd wyruszyliśmy autokarem do Mysłowic.
Nawet najlepsze zdjęcia nie oddadzą piękna naszych gór, a które my - członkowie SKKT - widzieliśmy na własne oczy.

Serdecznie zapraszamy na kolejne wycieczki,my czyli opiekunowie SKKT.