</frame> 19822017

8 - 21 maj
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
Dom Wczasowy Malvis w Jastrzębiej Górze

DZIEŃ 13 (sobota)
20 maj 2017

Dzisiaj rano zostaliśmy "ochrzczeni" na wilków morskich. Wydaliśmy resztę pieniędzy na straganach. Opalaliśmy się i na reszcie "wykąpaliśmy się" w morzu. Teraz tańczymy na dyskotece. Zastanawiamy się czy wracać w niedzielę, bo bardzo nam się tutaj podoba. Kochani Rodzice możemy zostać na jeszcze jeden tydzień? :)

DZIEŃ 12 (piątek)
19 maj 2017

DZIEŃ 11 (czwartek)
18 maj 2017

Dzisiaj od samego rana wyruszyliśmy na podbój Trójmiasta. W Gdyni zwiedziliśmy Dar Pomorza i cudowne Akwarium Gdyńskie. W Gdańsku zjedliśmy pyszne lody na Starym Rynku, zwiedziliśmy wystawę Ludzie-Statki-Porty. Pełni wrażeń i zmęczeni wróciliśmy na kolację. A po kolacji .... na plac zabaw :)

DZIEŃ 10 (środa)
17 maj 2017

Kolejny dzień za nami. Rano plażowanie, dołów kopanie i piłeczką rzucanie. Po południu byliśmy w Sea Parku, oglądaliśmy makiety stworzeń morskich, poznaliśmy Błękitka, ale najbardziej podobał nam się plac zabaw. Odwiedziliśmy również pracownię "czarodzieja" bursztynnika. Było super. Wszystko to narysowaliśmy. Do jutra. A jeszcze wyliśmy na spacerze :)

DZIEŃ 9 (wtorek)
16 maj 2017

Dzisiaj do południa spędziliśmy czas na plaży. Graliśmy w dwa ognie, piłkę nożną i sprawdzaliśmy się w biegu na 60m. Po południu poszliśmy robiliśmy to co najbardziej lubimy WYDAWALIŚMY KASĘ. Po kolacji mogliśmy się wyśpiewać na Karaoke. Do zobaczenia za cztery dni :)

DZIEŃ 8 (poniedziałek)
15 maj 2017

Dzisiaj od rana świeciło piękne słoneczko, więc poszliśmy na plażę i tworzyli piękne obrazy z szyszek. Zjedliśmy pyszną jajecznicę ze strusiego jaja. Dowiedzieliśmy się wiele interesujących informacji na temat strusi. Teraz biegniemy na plac zabaw. Pozdrawiamy :)

DZIEŃ 7 (niedziela)
14 maj 2017

Połowa za nami. Dzisiaj niedziela, byliśmy w kościele i na pysznych lodach i gofrach. Obowiązkowo straciliśmy pieniądze na straganach. Piękne słońce zachęciło do spaceru nad morzem. Po pysznym obiadku mieliśmy olimpiadę sportową. Był turniej piłki nożnej i ognisko. Pozdrawiamy :)

DZIEŃ 6 (sobota)
13 maj 2017

Dzisiaj obudziło nas piękne słoneczko dlatego wybraliśmy się na spacer do Lisiego Jaru. Szukaliśmy skarbów nad morzem. Rodzice przygotujcie się na ciężkie walizki :)
Nareszcie byliśmy na basenie.
Dzisiaj ogarnął nas szał zakupowy :) A to jeszcze nie wszystko. Budowaliśmy zamki z piasku, graliśmy w piłkę. A teraz oglądamy film :)

DZIEŃ 5 (piątek)
12 maj 2017

Kolejny dzień pełen wrażeń. Całodniowa wycieczka do Malborka. Zamek zrobił na wszystkich niesamowite wrażenie. Każdy zaopatrzył się w łuki, miecze, dzidy i inne sprzęty :)
Wieczorem zabawy na plaży przy pięknym zachodzącym słoneczku.
Pozdrawiamy Was i troszkę tęsknimy.

DZIEŃ 4 (czwartek)
11 maj 2017

Dzisiaj kolejny dzień pełen wrażeń. Do południa zwiedziliśmy latarnię. Po obiadku przenieśliśmy sie w świat Pana Kleksa podczas zajęć animacyjnych. Popołudnie każdy mógł wybrać co chce robić. Jedni grali w piłę, drudzy bawili się w chowanego, część grupy poszła na stragany. A po kolacji..... DYSKOTEKA :)

DZIEŃ 3 (środa)
10 maj 2017

Dzisiaj odwiedziła nas Pani Zima :) Oglądaliśmy fajny film i braliśmy udział w zabawach, grach i wyścigach. Poszliśmy na zakupy :) Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji o Kaszubach na spotkaniu z miejscowym przewodnikiem. Klasy III przebywające na "zielonej szkole" przeprowadziły głosowanie na ulubioną książkę. Wygrała książka Harry Potter - 22 głosy
Kochani Rodzice brzuszki nam urosną od pysznego jedzenia.

DZIEŃ 2 (wtorek)
9 maj 2017

Dzisiaj dużo się działo. Najpierw wiało, potem śniegiem spało a i słoneczko nas opalało. Płynęliśmy statkiem. Oglądaliśmy foki oraz byliśmy na molo w Juracie. Po obiedzie byliśmy na placu zabaw :) a wieczorny spacer zakończył miły dzień.

DZIEŃ 1 (poniedziałek)
8 maj 2017

Podróż trwała dłuuuuuuuuuuugo ale miło. Ośrodek wypasiony. Morze nas szumnie przywitało, że o mało nam głów nie urwało. Jutro jedziemy na Hel. Pozdrawiamy.