</frame> 19822017
            ODŚWIEŻ STRONĘ

Wrocław zdobyty!
8 czerwiec 2017

Dnia 08.06 odbył się ostatni już wyjazd teatralny, tym samym zakończyliśmy nasze comiesięczne rajdy. Tym razem, wraz z naszymi Paniami, postanowiliśmy wybrać się w troszkę inne miejsce niż zwykle. Postawiliśmy na dwa oddziały Muzeum Miejskiego we Wrocławiu - Archeologiczne i Teatru.
Nasza jak zwykle liczna grupa zajęła miejsca w busikach, a po chwili wyruszyliśmy w długą podróż. Oczywiście podróż odbyła się w przyjemnej atmosferze, czekała na nas również drobna niespodzianka, jaką był postój w Mcdonaldzie. Po obfitym i jakże zdrowym śniadaniu, ruszyliśmy w dalszą drogę. Wreszcie dotarliśmy na miejsce! Po wyjściu z busików od razu ruszyliśmy do pierwszego celu naszej wycieczki, jakim było Muzeum Archeologiczne. Tam wzięliśmy udział w w lekcji muzealnej pt. " Kiedy słońce było bogiem". Pani ciekawie opowiadała o zawodzie archeologa, a także o rozwoju życia człowieka, od początków naszych dziejów. Mogliśmy obejrzeć prawdziwe szkielety dawnych wojowników, a także ich prochy w urnach. Całe zwiedzanie minęło w mgnieniu oka, i zanim się obejrzeliśmy już ruszaliśmy w dalszą podróż. Kolejnym miejscem na naszej liście było Muzeum Teatru. Było to zdecydowanie to, na co najbardziej czekaliśmy, a samo muzeum okazało się istnym strzałem w dziesiątkę! Cała ekspozycja była naprawdę bardzo ciekawa, i niezwykła. Pragnę dodać, iż muzeum to jest świeżo po otwarciu, bo dopiero 2 miesiące, więc uczniowie naszej szkoły, zaliczają się do jednych z pierwszych gości! Po zwiedzeniu muzeum koniecznie musieliśmy napełnić nasze puste już brzuchy, więc wybraliśmy się na pożywny obiad do KFC. Akumulatory naładowane, więc ruszamy dalej! Na koniec naszej wycieczki zwiedziliśmy piękny wrocławski rynek, zaopatrzyliśmy się w drobne pamiątki, przeprowadziliśmy ciekawe rozmowy... No i nadszedł czas na powrót. Ale przecież dopiero co przyjechaliśmy! Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. Niechętnym krokiem ruszyliśmy do naszych busików, i udaliśmy się w drogę powrotną. Lecz czym byłaby tak długa podróż, bez kolacji w Mcdonaldzie? Troszkę pojedliśmy i znowu w trasę. Był to dla nas wszystkich bardzo udany dzień, szkoda tylko, że tak szybko minęł. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku nasze Kółko Teatralne, nie zawiesi działalności i dalej będzie pozwalało młodym uczniom, na rozwój kultury osobistej. Trzecioklasiści również po odejściu ze szkoły, chętnie będą uczestniczyć w tym ciekawym doświadczeniu! Czekamy do września! :)

Wiktoria Urbaniak

Kochani Członkowie Koła Miłośników Teatrów! Za nami już tegoroczne wyjścia do teatrów. Szybko nam to minęło, chyba za szybko... Chciałyśmy Wam podziękować za każdy wyjazd, za wszystkie chęci i poświęcony na to czas wolny. Dziękujemy, że nie musiałyśmy się za Was wstydzić, naprawdę Wasze zachowanie jest godne naśladowania!
Życzymy udanych wakacji... A od września ruszamy w nową przygodę, bo teatrów w Polsce jest jeszcze wiele!!!