</frame> Zielona Szkoła 2018 - Szkoła Podstawowa Sportowa w Mysłowicach

8 - 21 czerwca
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
Dom Wczasowy Malvis w Jastrzębiej Górze

DZIEŃ 13 (środa)
20 czerwca 2018

Ostatni dzień za nami. Co wcale nie znaczy, że był nudny. Niespodzianka goniła niespodziankę. Gokarty - rewelacja. Spotkanie z gwiazdami w Muzeum Figur Woskowych. Obowiązkowo lody, gofry i granita. Nauka kaszubskiego. Pożegnanie z morzem przy pięknym zachodzie słońca.
Kochani rodzice wyjeżdżamy o 8.00 powinniśmy być pod szkołą między 16.00 a 17.00. Damy znać z trasy, jak się nam telefony nie rozładują :)

DZIEŃ 12 (wtorek)
19 czerwca 2018

Dzisiaj rano przypomnieliśmy sobie jak pracuje się w ćwiczeniach, w których pisaliśmy wypracowanie. Byliśmy na spacerze no i obowiązkowo kibicowaliśmy Naszym, chyba za słabo :( Po kolacji pojechaliśmy do Bursztynnika, który opowiedział ciekawostki oraz pokazał przepiękne okazy. Już niedługo wracamy :)

DZIEŃ 11 (poniedziałek)
18 czerwca 2018

Dzisiaj pojechaliśmy na ostatnią :( wycieczkę na półwysep helski. Płyneliśmy statkiem po Zatoce Puckiej. Widzieliśmy karmienie fok. Spacerowaliśmy po molo w Juracie.
Teraz mamy dyskotekę :)

DZIEŃ 10 (niedziela)
17 czerwca 2018

Piękny słoneczny dzień rozpoczął się Mszą Św a potem pysznymi lodami i goframi no i obowiązkowo zakupami na budkach. Po południu kąpanie w morzu i najlepszy konkurs - zamki z piasku. Wieczorem pośpiewaliśmy przy ognisku.
Jutro wycieczka do fokarium :)

DZIEŃ 9 (sobota)
16 czerwca 2018

Dzisiaj się kąpaliśmy w morzu, dosłownie, ale było super. Morze było cieplutkie :)
W południe przeżyliśmy super przygodę i przenieśliśmy się w Czarodziejski Świat Pana Kleksa. Zwiedziliśmy Latarnię Morską w Rozewiu. Przepiękne widoki. Wieczorem poszliśmy w miasto, na gofry, lody, granitę mniam :)

Pozdrawiamy serdecznie

DZIEŃ 8 (piątek)
15 czerwca 2018

Kolejny wspaniały dzień za nami. Dzisiaj pojechaliśmy na całodzienną wycieczkę do Gdyni. Zwiedziliśmy Akwarium Gdańskie, Dar Pomorza, port a co najfajniejsze Eksperyment. Mogliśmy doświadczyć i spróbować wielu ciekawych zjawisk i eksperymentów. Po kolacji mieliśmy zmagania sportowe - Olimpiadę.

DZIEŃ 7 (czwartek)
14 czerwca 2018

Kolejny dzień za nami, to już półmetek za tydzień będziemy z wami kochani Rodzice. Tęsknicie?, bo my tak !!! Ale tu jest tak fajnie, do pełni szczęścia tylko Was brakuje. Do południa, na plaży łączyliśmy się z naszą szkołę i ćwiczyliśmy kibicowanie, mieliśmy turnieje sportowe. Po południu nazbieraliśmy leśnych skarbów i robiliśmy obrazy na piasku. Teraz oglądamy bajkę :)

DZIEŃ 6 (środa)
13 czerwca 2018

Dzisiaj zaraz po śniadaniu udaliśmy się do Malborka. Przepiękny zamek krzyżacki nas zachwycił. Uzbrojeni w miecze, łuki, szable i inne akcesoria obronne wróciliśmy do hotelu. To była wspaniała wycieczka :)
Wieczorem rysowaliśmy komiksy i poszliśmy na spacer.
Pozdrawiamy

DZIEŃ 5 (wtorek)
12 czerwca 2018

Zaczęliśmy dzień spokojnie, opisywaliśmy i rysowaliśmy nasze wrażenia z wycieczki do Ocean Parku. Spacer potem pyszny obiadek i.... Chrzest Morski :) a do tego przejażdżka melexami i jeszcze karaoke, mury się trzęsły :)

DZIEŃ 4 (poniedziałek)
11 czerwca 2018

Dzisiejszy dzień był znów pełen wrażeń. Ale po kolei. Po śniadaniu poszliśmy na spacer do Lisiego Jaru. Po obiedzie pojechaliśmy do Władysława do Ocean Parku. Tam dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji o zwierzętach morskich, jeździliśmy na segwayu, budowaliśmy domy z ogromnych klocków, bawiliśmy się na ogromnym placu zabaw.
Na koniec dzisiejszego dnia była... :) dyskoteka :)

DZIEŃ 3 (niedziela)
10 czerwca 2018

Dzisiaj na śniadaniu nagrodzone zostały dzieci, które wykonały najładniejsze prace na temat wycieczki do Kniewa do farmy strusi. Potem po Mszy Św. zjedliśmy przepyszne lody.
Na plaży odbył się konkurs na największą i najszerszą dziurę. Prawie udało nam się przekopać na drugą stronę.
Po kolacji odbył się turniej piłki nożnej. Dziewczyny nie ustępowały chlopakom. Pozdrawiamy.

DZIEŃ 2 (sobota)
9 czerwca 2018

Dzisiaj mieliśmy pierwszą wycieczkę. Pojechaliśmy na farmę strusi do Kniewa. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji o strusiach, emu, nandu, lamach oraz zwierzątkach domowych mieszkających na farmie. Zjedliśmy jeszcze przepyszną jajecznicę ze strusiego jaja.
Po obiedzie "kąpaliśmy" się w naszym "cieplutkim"... i jeszcze byliśmy na zakupach. To był wspaniały dzień.

DZIEŃ 1 (piątek)
8 czerwca 2018

Jechaliśmy i jechaliśmy ale w końcu udało się i o 17.10 powitaliśmy Jastrzębią Górę. Po rozlokowaniu się w pokojach i kolacji poszliśmy nad morze. Było ciche i spokojne, przepiękne

Godziny Ramowy plan dnia
730 pobudka
800 śniadanie
830 – 1230 zajęcia w grupach
1300 obiad
1330 – 1430 cisza poobiednia
(możliwość dzwonienia do dzieci)