</frame> 19822018
Lekkoatletyka   Tenis stołowy   Szachy  Judo   Piłka nożna    ODŚWIEŻ STRONĘ

Bohaterowie ostatniej akcji - SKKT w Beskidzie Żywieckim
9 czerwca 2018

W ostatniej w tym roku szkolnym wycieczce SKKT mierzyliśmy wysoko... bardzo wysoko. Ze Skawicy - Suchej Góry niebieskim szlakiem przeszliśmy przez Przełęcz Kucałową i zdobyliśmy szczyt Okrąglicy -1239 m n.p.m.!!! (szczyt w Paśmie Policy w Beskidzie Żywieckim). Pod Okrąglicą odwiedziliśmy kaplicę Matki Bożej Opiekunki Turystów następnie zielonym szlakiem zeszliśmy do Sidziny, gdzie zwiedzaliśmy skansen - Muzeum Kultury Ludowej i odbudowaliśmy nasze nieco zmęczone (5 godzin marszu), siły przy ognisku z pysznymi kiełbaskami. Z pamiątkami duchowymi -niezapomniane wrażenia oraz materialnymi - pamiątki zakupione w skansenie, wróciliśmy do Mysłowic około godziny 18: 30.
    Wycieczka SKKT w telegraficznym skrócie:
  • pogoda: generalnie fantastyczna, kilka kropel deszczu w ostatniej fazie wycieczki
  • czas marszu: prawie 5 godzin
  • dystans: 10 km
  • poziom zadowolenia uczestników - 100%
  • wrażenia: poziom maksymalny
  • postawa, siła, upór uczestników: 100%
  • liczba spalonych kalorii: hm... obliczenia trwają:-)
To ostatnia w tym roku szkolnym wycieczka z SKKT. Życzymy Wam udanych, pełnych pozytywnych wrażeń i przede wszystkim bezpiecznych wakacji. Uważajcie na szlakach, słuchajcie przewodników, noście odpowiednie buty, szanujcie przyrodę i ludzi, zachowajcie zdrowy rozsądek... Jesteśmy przekonani, że to wszystko jest jasne i oczywiste dla członków SKKT w naszej szkole!
Na następne wycieczki zapraszamy po wakacjach!

My, czyli opiekunowie SKKT: Danuta Piasecka, Danuta Chytrowska, Ewa Bień oraz Krzysztof Kowalek