</frame> 19822013
            ODŚWIEŻ STRONĘ

SKKT - znowu na szlaku!
24 wrzesień 2016

24 września wyruszyliśmy na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę, której celem było zdobycie Trzech Kopców Wiślanych (szczyt w paśmie Równicy w Beskidzie Śląskim) oraz udział w VII Śląskim Rajdzie Turystycznym: BEZ BARIER.

Naszą pieszą wędrówkę w towarzystwie przewodnika rozpoczęliśmy od Brennej Leśniczówki, z której zielonym szlakiem wpinaliśmy się na szczyt - Trzy Kopce Wiślańskie, a ponieważ pogoda dopisywała szybko naładowaliśmy swoje "słoneczne" baterie i żółtym szlakiem udaliśmy się w kierunku doliny rzeki Wisły zdobywając szczyt Kamienny (790 m n.p.m.).

Metą naszego rajdu było centrum miasta Wisły i udział w imprezach integracyjnych VII Śląskiego Rajdu Turystycznego BEZ BARIER. Ciepły posiłek, zakup pamiątek (bez tego wszak ani rusz:-)) i powrót autokarem do Mysłowic zakończył nasz wyjazd.

Nawet dla najmłodszych uczestników ze Szkoły Sportowej wędrówka po górach okazała się zwykłą fraszką, a to co widzieli, przeżyli i czego się nauczyli żadne słowa nie oddadzą...
Zatem tutaj tekst "ucinamy" i na kolejne wyjazdy z SKKT wszystkich zapraszamy!