</frame> 19822017
Zespół Szkół Sportowych  im. Olimpijczyków Śląskich w Mysłowicach
            ODŚWIEŻ STRONĘ

Cała naprzód ku nowej przygodzie, taka gratka nie zdarza się co dzień - Inauguracja Sezonu Turystycznego 2017
25 marzec 2017

25 marca rozpoczęliśmy z SKTK kolejny sezon turystyczny. Tym razem odwiedziliśmy Sierakowice, gdzie podziwialiśmy drewniany kościółek z XVII wieku. Jednak naszym docelowym miejscem podróży był Kędzierzyn Koźle. To właśnie w tym mieście zwiedzieliśmy prywatną Izbę Pamięci Lotników 15 Armii Powietrznej USAAF, śluzę "Kłodnicę" (największa ze wszystkich tego typu budowli w Polsce). Widzieliśmy pozostałości po pruskim forcie Fryderyka Wilhelma -basztę Montalemberta. Odwiedziliśmy również pozostałości zespołu zamkowego wzniesionego na przełomie XIII i XIV wieku na niewielkim wzgórzu. Z baszty, która jest jednocześnie siedzibą muzeum Kędzierzyna -Koźla, podziwialiśmy panoramę miasta.
I gdy już w pełni zaspokoiliśmy głód wrażeń, pozostało nam jeszcze zaspokojenie tego zwykłego siejącego spustoszenie w naszych brzuchach - upiekliśmy kiełbaski przy ognisku.
Do Mysłowic wróciliśmy przed godziną 19:00.

Sezon 2017 rozpoczęty!
I już nic więcej nie dodamy
Tylko na kolejne wycieczki Z SKTK zapraszamy!