</frame>
Lekkoatletyka   Tenis stołowy   Szachy  Judo   Piłka nożna    ODŚWIEŻ STRONĘ

SKKT - ostatnie starcie!
27 października 2018

27 października grupa SKKT z naszej szkoły wyruszyła na ostatnią w tym sezonie wycieczkę. Tym razem odwiedziliśmy północną część Jury Krakowsko - Częstochowskiej. Zdobyliśmy wzgórze Biakło, z którego rozciąga się przepiękny widok na tereny rezerwatu przyrody Sokole Góry. Z "małego Giewontu" (wzgórze przypomina kształtem sławny szczyt Tatr Zachodnich i podobnie jak na Wielkim Giewoncie znajduję się na nim krzyż) zielonym szlakiem dotarliśmy do rezerwatu przyrody Sokole Góry, a następnie doszliśmy i zwiedziliśmy niezwykłą Jaskinię Olsztyńską. W miejscowości Zrębice byliśmy w XVIII w. drewnianym kościółku św. Idziego. Wspólne pieczenie kiełbasek przy ognisku było przysłowiową kropką nad "i" dopełniającą ten wspaniały dzień pełen zróżnicowanych atrakcji.

No cóż... Coś się kończy, ale coś się zaczyna. Zapraszamy na kolejne wycieczki z SKKT już w nowym sezonie!
My, czyli opiekunowie SKKT: Ewa Bień, Danuta Chytrowska, Danuta Piasecka oraz Krzysztof Kowalek.