Kliknij tutaj Szkoła Podstawowa Sportowa im. Olimpijczyków Śląskich w Mysłowicach

41-400 Mysłowice, Gwarków 1   /   tel. 32 2222805   /   e-mail: sportowa@sportosporto.pl   /   https://www.sportosporto.pl

Kliknij tutaj
SKKT na START!
2 kwietnia 2022
2 kwietnia 2022 roku o godzinie 7:00 nasza szkolna grupa SKKT rozpoczęła nowy sezon turystyczny.

W niezbyt sprzyjających okolicznościach przyrody wyruszyliśmy autokarem w stronę Krakowa. Z Obidowa zielonym szlakiem przeszliśmy do schroniska PTTK na Starych Wierchach (968m n.p.m.). Co widzieliśmy i czuliśmy trudno nam opisać, ale spójrzcie na poniższe zdjęcia!

Ze starych Wierchów wędrowaliśmy czerwonym szlakiem przez Jaworzynę Ponicką i Bardo do Bacówki PTTK na Maciejowej (852m n.p.m.). Ognisko z pieczeniem kiełbasek i gorące napoje dodały nam sił, by dalej ruszyć czarnym i czerwonym szlakiem turystycznym do Rabki Zdrój, do doliny potoku Słonka. W Parku Zdrojowym podziwialiśmy fontannę ze słoniami, amfiteatr, Dom Solanki. Czekał na nas również wielki Plac Zabaw, Pijalnia wód Mineralnych. Z Parku Zdrojowego przeszliśmy pod pomnik Świętego Mikołaja. Stąd wracaliśmy autokarem do Mysłowic.
Bez względu na warunki pogodowe naszej dzielnej grupie SKKT dopisywał wspaniały humor.
Bo nie straszna nam pogoda, dla nas liczy się Przygoda!
Witamy nowych członków SKKT i zapraszamy na kolejne wycieczki.

Opiekunowie SKKT

• Zdjęcie: 43
  • Zdjęcie: 44

Dokumentacja fotograficzna - Kowalek Krzysztof

Icons made by Freepik and Vectors Market from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY