Kliknij tutaj Szkoła Podstawowa Sportowa im. Olimpijczyków Śląskich w Mysłowicach

41-400 Mysłowice, Gwarków 1   /   tel. 32 2222805   /   e-mail: sportowa@sportosporto.pl   /   https://www.sportosporto.pl

Uczniowie klasy 7b wzięli udział w trzydniowej wycieczce sportowo-dydaktycznej w miejscowości Jarnołtówek.
Jesteście ciekawi jak przebiegła?
Czytajcie dalej :)
16 - 18 maja 2022
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
Dom Wczasów Dziecięcych KAROLINKA w Jarnołtówku

Dzień 1.
      Miejscowość Moszna: -zwiedzanie zamku i fabryki robotów. Była to prawdziwa podróż w czasie. Na początku cofnęliśmy się i znaleźliśmy na zamku a chwilę później skoczyliśmy w przyszłość i podziwialiśmy futurystyczne konstrukcje prosto z filmów Transformers, Star Wars, Alien, Predator czy Terminatora.
      Po dotarciu do ośrodka i chwili odpoczynku udaliśmy się do Głuchołaz gdzie zwiedzaliśmy miasteczko z przewodnikiem, który opowiadał nam lokalne ciekawostki a nawet urządził ekspresowe igrzyska w przeciąganiu liny.
      Po zjedzeniu kolacji na świeżym powietrzu (ognisko) przyszła pora na aktywność fizyczną.
    Dzień 2.
      Drugi dzień był bardzo intensywny!
      Na start rozgrzewka pod okiem pani Zonik. Chwilę później wyruszyliśmy na szlak z panią przewodnik. Wyprawa trwała 5h! Finalnie udało nam się zdobyć najwyższy szczyt gór opawskich- Biskupią Kopę.
      Po powrocie i odpoczynku odbyła się próba pieśni patriotycznych i zajęcia na świetlicy.
      Dzień zakończyliśmy dyskoteką.
    Dzień 3.
      Po śniadaniu spakowaliśmy nasze bagaże i zrobiliśmy porządek w pokojach. Wsiedliśmy do busa i pojechaliśmy w kierunku Gliwic. Tam 2 h szaleliśmy w parku trampolin House of Air.
      Na koniec uzupełniliśmy spalone kalorie i wróciliśmy do Mysłowic.
      Wyjazd uznajemy za udany ;)

• Zdjęcie: 1
  • Zdjęcie: 60
  • Zdjęcie: 61

Dokumentacja fotograficzna - Ochmańska Katarzyna

Icons made by Freepik and Vectors Market from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY